You need to enable JavaScript to run this app.
بهترین روش تبلیغات کسب و کار در تهران

بهترین روش تبلیغات کسب و کار در تهران

هر کسب‌وکاری دوست داره بهتر و بیشتر دیده بشه تا بتونه مشتری‌های بیشتری جذب کنه. البته نکتۀ مهم اینه که چه مقدار و به چه صورت برای تبلیغ کسب‌وکارتون هزینه کنید تا برنامه‌هاتون حداکثر بازدهی رو داشته باشه.

در این مطلب می‌خوایم بهترین روش تبلیغات در تهران رو به شما معرفی کنیم تا با کمترین هزینه بتونید کسب‌وکار خودتون رو در معرض نگاه اهالی این شهر پرجمعیت قرار بدید.

بهترینو برای تبلیغات کسب‌وکارها در تهران چیکار می‌کنه؟

تبلیغات کسب‌وکارها در تهران با بهترینو

حتما براتون پیش اومده که قصد خرید محصول یا دریافت خدماتی رو داشته باشید، اما ندونید باید به کجا مراجعه کنید. مثلا توی محله‌ای دور از خونه یا محل کارتون می‌خوایند ماست محلی بخرید اما جای مطمئنی رو نمی‌شناسید. در این مواقع معمولا یا توی خود گوگل جست‌وجو می‌کنید یا وارد گوگل مپ می‌شید و دنبال ماست‌بندی می‌گردید.

بهترینو سایت خلاق و معتبریه که کارش تبلیغات کسب و کار در تهران هست. اگه در وضعیتی که مثال زدیم قرار گرفتید، کافیه وارد این وبسایت بشید و محصول یا خدمات مورد نظر خودتون رو جست‌وجو کنید. در این صورت شما، هم مثلا تمام ماست‌بندی‌های اطرافتون رو بر روی نقشه می‌بینید، هم با توجه به نظرات کاربران از کیفیت محصولات این فروشگاه‌ها باخبر می‌شید.

علاوه بر این بهترینو در اکثر کلیدواژه‌هایی پرسرچ کابرها در نتایج جست‌وجوی گوگل اوله! مثلا اگه سرچ کنید ماست‌بندی در طرشت، لینک اول گوگله و با وارد شدن در سایت بهترینو، به ترتیب تمام فروشگاه‌ها رو می‌بینید. 

این یعنی با تبلیغات کسب‌وکارتون در تهران از طریق بهترینو، در واقع در گوگل هم تبلیغ می‌کنید.

چرا بهترینو بهترین روش تبلیغات مشاغل در تهران هست؟

دلایل زیادی وجود داره که نشون میده تبلیغات در تهران از طریق بهترینو بازدهی بسیار بالایی داره. بعضی از این دلایل به صاحبان کسب‌وکار مربوط میشن و بعضی دیگه به کاربرانی که به دنبال جایی می‌گردن که محصولات یا خدمات مد نظرشون رو تامین کنه.

۱. امکانات فراوان برای صاحبان کسب‌وکار

امکانات بهترینو برای تبلیغات کسب‌وکار در تهران

ایجاد حساب کاربری در بهترینو خیلی آسونه و فقط چند دقیقه از وقتتون رو می‌گیره. کافیه آدرس، شماره تماس و زمینۀ فعالیت خودتون رو مشخص کنید تا کسب‌وکار شما به‌شکلی درست و حرفه‌ای دسته‌بندی بشه. شما می‌تونید در صفحه‌ای که به نام کسب‌وکارتون ایجاد میشه، خودتون و محصولات یا خدماتی رو که ارائه می‌کنید رو معرفی کنید و تصاویر مربوط به اون‌ها رو به اشتراک بذارید. ضمنا می‌تونید آدرس وب‌سایت و حساب‌های کاربری خودتون در شبکه‌های اجتماعی رو هم در این‌جا قرار بدید. در کنار این‌ها، تیم بهترینو دائما در حال کار بر روی سایته تا تعداد بازدید از کسب‌وکارها رو بالا ببره و این یعنی شما همیشه شانس دیده شدن و جذب مشتری رو دارید

۲. کاربر پسند بودن

کاربر پسند بودن

حتی سایت‌های حرفه‌ای و سرشار از امکانات هم اگر نتونن کاربر رو در هنگام پیمایش صفحات راضی نگه دارن، به بن‌بست می‌خورن. بنابراین بهترینو همیشه تلاش می‌کنه هم سرعت سایت رو بالا نگه داره و هم زیبایی بصری اون رو ارتقا بده. برای همین هم هست که خیلی‌ها تبلیغات کسب و کار در تهران رو به این سایت می‌سپرن. چون می‌دونن کاربرها دوست دارن سایتی رو باز کنن که روون باشه و سریع کارشون رو راه بندازه.

چرا کاربران بهترینو رو انتخاب می‌کنند؟

تا این‌جای کار گفتیم چرا صاحبان کسب‌وکار بهترینو رو انتخاب می‌کنن و حالا می‌خوایم دلایل مراجعه به بهترینو از سوی کاربران رو توضیح بدیم. البته که این دو ارتباط مستقیم با هم دارن و تبلیغات کسب و کار و مشاغل در سایت‌هایی انجام میشه که کاربران زیادی دارن.

۱. قابلیت جست‌وجوی آسون در گوگل

جست و جو در گوگل

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت بهترینو که اون رو به بستری بسیار مناسب برای تبلیغات در تهران تبدیل می‌کنه، همین قابلیت جست‌وجو در گوگل هست. البته که پلتفرم‌های دیگه هم این امکان رو به کاربرها میدن تا با مثلا جست‌وجوی عبارت «بهترین رستوران گیاه‌خواری تهران» با تعدادی کسب‌وکار آشنا بشن؛ اما با بهترینو کاربرها می‌تونن عبارت‌های جزئی‌تر مثل «بهترین رستوران گیاه‌خواری محله لواسان» رو جست‌وجو کنن و خیلی زود به نتیجۀ مورد نظر خودشون برسن. علاوه بر این، با ورود به سایت بهترینو، نقشۀ بزرگ و کاملی جلوی کاربرها باز می‌شه که در اون اطلاعات مشاغل مختلف در محلات گوناگون به نمایش درمیان. کاربر به هر شیوه‌ای که کسب‌وکار مورد نظر خودش رو پیدا کنه، این امکان رو داره تا با استفاده از گوگل مپ (که بر روی اکثر گوشی‌ها نصب شده) مسیر دسترسی به فروشگاه یا دفتر رو داشته باشه تا در اسرع وقت خودش رو به اون محل برسونه.

۲. دسته‌بندی مشاغل

وقتی کاربر وارد وب‌سایت بهترینو میشه، به‌راحتی می‌تونه محصول یا خدماتی رو که دنبالش می‌گرده، پیدا کنه. چون همۀ مشاغل طبق اصولی مشخص دسته‌بندی شدن و در دسترس کاربرها قرار گرفتن. در حال حاضر ۱۱ دسته کسب‌وکار در بهترینو دیده میشن که هرکدوم از اون‌ها زیرگروه‌های خاص خودشون رو دارن. به همین دلیل، تبلیغات مشاغل در تهران به شیوه‌ای کارآمد انجام میشه و همۀ کسب‌وکارها فرصت دیده شدن رو پیدا می‌کنن.

۳. امتیاز و نظر دادن

امتیاز کاربران

اگه از کیفیت خدمات یا محصولات خودتون اطمینان دارید و می‌خواید برای تبلیغات در تهران اقدام کنید، بهترینو جاییه که حسابی کمکتون می‌کنه.

چرا؟ چون کاربرها به کسب‌وکار شما امتیاز میدن و در موردش صحبت می‌کنن. وقتی تعدادی زیادی از این کاربرها نمرۀ خوبی بهتون بدن و از کیفیت خدمات و شیوۀ ارائۀ خدمات شما ابراز رضایت کنن، کاربرهای دیگه هم به خرید از شما تشویق میشن. بنابراین با ثبت کسب‌وکار خودتون در بهترینو این امکان رو پیدا می‌کنید که با کمترین هزینۀ ممکن و با تمرکز بر حفظ کیفیت خدمات و محصولات خودتون، بسیاری از کاربرها رو به مشتری‌های خودتون تبدیل کنید؛ مشتری‌هایی که با دادن امتیاز بالا و تعریف از کسب‌وکار شما، به جذب مشتری بیشتر کمک می‌کنن.

سخن پایانی

تبلیغات در تهران به شکل‌های گوناگونی انجام میشه؛ از بیلبوردهای شهری گرفته تا تبلیغات در حمل‌ونقل عمومی، بروشور، تراکت و تبلیغات متنوع در فضای مجازی. کسب‌وکارهای مختلف با توجه به استراتژی‌های متفاوت بازاریابی و بودجه‌ای که در اختیار دارن، تعدادی از این شیوه‌ها رو انتخاب و دنبال می‌کنن. اما اگه قرار باشه با حداقل هزینه، روشی موثر رو برای بازاریابی در پیش بگیرید، ما ثبت کسب‌وکار در بهترینو رو به شما معرفی می‌کنیم. چرا که با بهترینو همیشه در دسترس کاربران هستید و به‌طور مستقیم با اون‌ها ارتباط پیدا می‌کنید تا از نظرات‌شون برای بهبود کیفیت خدمات و محصولات خودتون بهره ببرید.

کسب‌وکارها در بهترینو ماهانه توسط بیش از ۵ میلیون مشتری دیده می‌شوند