You need to enable JavaScript to run this app.
نمونه پیامک تبلیغاتی زیبا و خلاقانه برای جذب مشتری در سالن‌های زیبایی

۲۵۰ نمونه متن زیبا برای تبلیغات آرایشگاه زنانه

تبلیغات آرایشگاه زنانه یک فرصت بی‌نظیر برای معرفی و شناخته شدن کسب‌وکارهای حوزه زیبایی است. در واقع با وجود متن‌های جذاب و زیبا می‌توان توجه مشتریان را به کسب و کار خود جلب کرد و ارتباط معنی‌دار با مشتریان به وجود آورد. بنابراین نوشتن متن زیبا برای تبلیغات آرایشگاه زنانه اهمیت ویژه‌ای در تبلیغات دارد. از آنجایی که در اغلب شهرها، تعداد زیادی آرایشگاه زنانه وجود دارد، بنابراین برای جذب مشتریان و دیده شدن بهتر، نیاز به روش‌های تبلیغاتی جذاب و عمومی است. ارسال پیامک‌های جذاب و مرتبط با خدماتی که ارائه می‌دهید، یکی از راه‌های موثر برای افزایش دیده شدن و جلب توجه مشتریان به خدمات زیبایی شماست. با اطلاع‌رسانی از طریق پیامک تبلیغاتی، مشتریان را از خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌دهید آگاه می‌کنید و با جلب توجه آن‌ها، احتمال جذب مشتری جدید افزایش می‌یابد.

اگر قصد دارید به یکی از سالن‌های زیبایی پربازدید تبدیل شوید، حتماً نمونه پیامک‌های جذاب ما را در ادامه مقاله بخوانید و تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

نکات مهم برای نوشتن متن زیبا برای تبلیغات آرایشگاه زنانه

ایده متن تبلیغاتی برای جذب مشتری آرایشگاه زنانه

شاید نوشتن متن تبلیغات آرایشگاه زنانه به نظر ساده برسد، اما مانند هر کار خلاقانه دیگری، در این زمینه نیز لازم است به تمامی جوانب دقت داشته باشید. توجه به برخی نکات این امکان را به شما می‌دهد که هم آمار جذب مشتری را افزایش دهید و هم از مشکلاتی که ممکن است به اعتبار کسب‌وکار شما آسیب برسانند، جلوگیری کنید.

جذاب باشید

از زبان و لحنی استفاده کنید که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و حس کنجکاوی آن‌ها را تحریک کند. با تکرار یک زبان و لحن خاص در طول زمان، می‌توانید از این ویژگی برای متمایز کردن آرایشگاه خود بهره‌برداری کنید.

مزایای کسب‌وکار خودتون رو برجسته کنید

هر کسب‌وکاری با توجه به حوزهٔ فعالیت و جایگاه خود، می‌تواند مزایای منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه دهد. شما برای تبلیغات سالن زیبایی و آرایشگاه خود بر چه نکاتی تأکید می‌کنید؟ آیا برای مشتریان دائمی خود مزایای خاصی در نظر گرفته‌اید؟ آیا قیمت رقابتی برگ برندهٔ سالن‌ زیبایی شماست؟ دربارهٔ این مسائل فکر کنید و آن‌ها را در نوشتن متن‌های تبلیغاتی خلاقانه برای سالن‌ زیبایی به کار ببرید.

تبلیغات آرایشگاه زنانه

احساس فوریت رو منتقل کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای نوشتن متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه، تأکید بر محدودیت زمانی است. به عنوان مثال، اگر اعلام کنید که تا پایان هفته به آن دسته از مشتریانی که موهای خود را رنگ می‌کنند، خدمات جانبی رایگان ارائه می‌دهید، بسیاری از افرادی که در مورد رنگ کردن موهای خود در این هفته تصمیم قطعی نگرفته بودند، به انجام این کار ترغیب خواهند شد.

روایت داستان مشتری‌ها

احتمالاً این نوع تبلیغات را در تلویزیون زیاد دیدید. متأسفانه بسیاری از این تبلیغات زرد و اغراق‌شده هستند. هنگامی که می‌خواهید داستان الهام‌بخشی را به عنوان متن تبلیغاتی برای جذب مشتری به کار ببرید، باید حتماً به این نکات توجه کنید تا تبلیغ شما تأثیر خود را بگذارد. البته همیشه می‌توانید از چاشنی طنز برای جذاب‌تر شدن جملات خود استفاده کنید، اما باید مراقب باشید که این جملات توهین‌آمیز نباشند.

در ذهن مشتری‌هاتون تصاویر جذاب خلق کنید

اگر بتوانید در ذهن مشتری خود تصویری پرجنب‌وجوش و هیجان‌انگیز از خدماتی که به او ارائه می‌دهید، ایجاد کنید، او تا مدت‌ها به کسب‌وکار شما فکر خواهد کرد. یک متن زیبا برای تبلیغات سالن‌ زیبایی می‌تواند تصویری زیبا در ذهن مخاطب حک کند که ناخواسته او را به سمت آرایشگاه شما هدایت کند.

آرایشگاه زنانه

شخصی‌سازی پیام

تبلیغات آرایشگاه زنانه، به‌ویژه در روزها و مناسبت‌های خاص، اثرگذاری بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال، در زمان بازگشایی دانشگاه‌ها، امکان استفاده از این تبلیغات برای جذب دانشجویان و ارائه‌ی پیام‌های شخصی‌سازی شده به آنان، ایده‌ی بسیار موثری است. همچنین، در فصل تابستان که جشن‌های عروسی بیشتری برگزار می‌شود، قابلیت ایجاد جملات ویژه و متناسب برای عروس خانم‌ها نیز وجود دارد.

دعوت به اقدام

متن تبلیغاتی برای جذب مشتری سالن‌ زیبایی می‌تواند افراد رو به انجام کاری که هدف نهایی کسب‌وکار می باشد دعوت کند. شما هم به‌ عنوان مدیر سالن‌ زیبایی دوست دارید خدمات خودتون رو با قیمت مناسب به مشتری‌ها بفروشید؟ پس باید کاری کنید که اون‌ها با شوق و رضایت کامل به شما مراجعه کنند.

بررسی نمونه متن‌های جذاب برای سالن‌های زیبایی

اکنون که روش نگارش متن تبلیغاتی برای آرایشگاه زنانه را یاد گرفتید، می‌توانید به روشی خلاقانه و موثر کسب و کار خود را بهترین شکل ممکن معرفی کنید. در اینجا چند نمونه ذکر شده است که امیدواریم توجه شما را جلب کند.

جذب مشتری برای آرایشگاه زنانه از طریق جملات تبلیغاتی

۱. تاکید بر مزایا

نظرتون در مورد این جمله چیه؟ «کوتاه کردن مو برای شما که موهاتون رو رنگ می‌کنید، هزینه‌ای نداره.» اگر در کنار خدمات اصلی، خدمات جانبی و ارزان‌تر را به‌صورت رایگان به مشتریان ارائه می‌دهید، این می‌تواند به موثرتر شدن روند معرفی سالن‌ زیبایی شما کمک کند. از این طریق، روشن می‌شود که مشتریان از آرایشگاه زنانه شما با احساس رضایت خارج نخواهند شد.

۲. احساس فوریت

«فقط تا آخر مهر ماه فرصت دارین با نصف قیمت، موهاتون رو هم‌رنگ پاییز کنید!»

در این مثال، شما دارید به مشتری‌هاتون اعلام می‌کنید که اگه فورا به سالن‌ زیبایی شما مراجعه کنند و رنگ موهایشان را به طیف خاصی از قرمز و نارنجی تغییر دهند، این کار برای آن‌ها با نصف قیمت همیشه انجام می‌شود. طبیعی است که در این صورت، مشتری بیش از همیشه به دریافت این خدمات رغبت پیدا می‌کند.

۳. داستان موفقیت

از آنجایی که حوزهٔ کاری شما به زیبایی مربوط است، باید حواستان باشد که داستانی که تعریف می‌کنید که موجب دلخوری دیگران نشود. در داستانی که روایت می‌کنید، اغراق نکنید و از به کار بردن عباراتی که ممکن است توهین‌آمیز تعبیر شوند خودداری کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید از این متن تبلیغات خلاقانه سالن‌ زیبایی استفاده کنید:

«ناخنت شکسته؟ دلت نشکنه! بیا تا برات درستش کنیم.»

۴. خلق تصاویر جذاب

گذشته از خدماتی که به مشتری‌هایتان ارائه می‌دهید، اگر بخواهید خود فضای سالن‌ زیبایی رو به دیگران معرفی کنید، از چه جملاتی استفاده می‌کنید؟ این متن تبلیغاتی برای آرایشگاه  چطوره؟ «جادوی رنگ‌ها در دشت موهای شما» 

یا این یکی: «طاق ابروهات قشنگه، آسمون تو چه رنگه؟»

تبلیغات آرایشگاه و سالن زیبایی

۵. پیام شخصی

«فرفرهٔ موی دوست حلقهٔ دام بلاست. خیلی وقته به ما سر نزدی بلا!» با خلق یا یادآوری مناسبت‌هایی مثل روز فرفری‌ها، یا روز مو بلندها می‌توانید پیام‌هایی را برای مشتری‌های خودتان ارسال کنید که حس خوبی را در آن‌ها ایجاد کند و به آن‌ها احساس تعلق داشتن به گروهی خاص رو بدهد. در این مورد، جملات طنزآمیز تاثیر زیادی دارند.

۶. دعوت به اقدام

اگه بتوانید متن تبلیغ برای آرایشگاه زنانه خودتان رو تنظیم کنید که مشتری‌ها به انجام کاری دعوت شوند، احتمال موفقیت برنامه‌های بازاریابی شما خیلی بالا می‌رود. برای این کار می‌توانید از مناسبت‌ها و ترندها کمک بگیرید. مثلا حالا که بحث فیلم «باربی» حسابی داغ است، می‌توانید از جمله‌ای مثل این استفاده کنید: «باربی درونت رو رها کن!»

مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی برای آرایشگاه زنانه

از مزیت‌های ارسال پیامک به مشتری و مخاطب موردِنظر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در زمان 
  • هزینه کم با بازدهی بالا
  • آگاهی از خدمات جدید در کمترین زمان
  • آگاهی از محل و شروع کسب‌وکار شما
  • افزایش تعامل و ارتباط با مشتریان قدیم و جدید
  • تبدیل مخاطب به مشتری از طریق پیامک‌های اطلاع‌رسانی
  • آگاهی مشتری از تخفیف‌های ویژه در ایام مخصوص 

هر چقدر پیامک شما شفاف و جذاب باشد، مخاطب شما بیشتر درگیر پیامک و پیشنهادات وسوسه‌انگیز شما خواهد شد.

۲۵۰ نمونه متن زیبا برای تبلیغات آرایشگاه زنانه

  1. دلت تنوع می‌خواد؟ به مناسبت عید زیباتر از همیشه ظاهر شو!!! پکیج کراتین و رنگ مو با تخفیف ویژه در سالن ... از تاریخ...
  2. حواست به سلامت موهات هست؟ با موهای سرحال و سالم جذابیتت بیشتر میشه !!! برای استفاده از خدمات احیا و آب‌رسانی مو در سالن .... با شماره تلفن .... تماس بگیرید.
  3. جدیدترین و به‌روزترین مدل‌های عروس مطابق سلیقه شما. آرایشگاه زنانه آماده عرضه کلیه خدمات آرایش و زیبایی به بانوان محترم است. بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم در حال افتتاح سالن خود در شهر شما هستیم.
  4.  لطفاً در تاریخ .... در محل برگزاری با دوستان و خانواده خود حضور داشته باشید. از دیدارتان بسیار هیجان زده خواهیم شد!!! برگزاری ورکشاپ رایگان و حضوری کراتین مو. اطلاع از زمان و مکان برگزاری با ارسال عدد یک
  5.  خیلی وقته به ما سر نزدی !!! فکر می‌کنیم از وقت ترمیم ناخن‌هات خیلی وقته گذشته!!! برای رزرو وقت در سالن کافیه با شماره تلفن .... تماس بگیرید. 
  6. شاید عوض کردن رنگ دنیا سخت باشد اما می‌تونی رنگ موهاتو عوض کنی!!! دریافت خدمات لاین مو با ۲۵ درصد تخفیف فقط تا پایان امروز.
  7. رفع خستگی روزانه با ماساژ و آب‌رسانی صورت. برای رزرو نوبت فیشال با شماره ..... تماس بگیرید. ۱۰ درصد تخفیف مخصوص مشتریان جدید.
  8. آیا شما هم دوست دارید عضوی از خانواده سالن ما باشید؟ با حضور خود در تاریخ ..... در محل برگزاری، سالن ما را مزین کنید.
  9. موهای شما سزاوار مراقبت هستند. مرکز کراتین و احیای دنیا....
  10.  حال خوب را میشه خرید. بعد پاکسازی پوست و استفاده از خدمات احیای موی سالن.... حال خوب را برای خودتون بخرید. رزرو .....
  11.  خلق عالم را ندای یا امیرالمومنین است. مشتری گرامی عید غدیر بر شما مبارک. از تخفیفات عید در سالن جا نمونی!!
  12.  دوست عزیز دلتنگ شما هستیم! اگر تا ۷۲ ساعت آینده مراجعه کنید! براشینگ رایگان دریافت می‌کنید به زودی می‌بینمت!
  13.  ملکه زیبایی به جمع مرکز بانوی.... خوش آمدی! اگر دوست داشتی بیشتر باهامون همراه باشی، توی شبکه‌های اجتماعی هم به ما سر بزن!
  14.  گریم و آرایش حرفه‌ای عروس به دست گیمورهای مجرب. کسب مدرک آرایشگری از آلمان آدرس..... شماره تماس......
  15.  سلام به رسم ادب و ارادت حضور شما را در مجموعه خوش آمد گفته و بابت حسن انتخابتان خرسندیم. حضور گرمتان مستمر. برای اطلاع از خدمات و تخفیف‌های پیج کلینیک را دنبال کنید.
  16.  خدمات سیار آرایشی و زیبایی  در سالن ...... جهت دیدن نمونه کارهای ما، به لینک زیر مراجعه فرمایید آدرس سایت....
  17.  با ظاهری جدید برای تابستان آماده شوید! ۵۰ درصد تخفیف رنگ مو را در آرایشگاه زنانه ما تجربه کنید. فقط ۱۰۰ نفر اول رزرو کننده.
  18.  به موهایتان زندگی ببخشید!!! آیا شما هم دچار ریزش مو شده‌اید؟ آیا شما نیز موهایتان سفید شده است و دوست ندارید که سفید بمانند؟ آیا شما نیز دوست دارید با یک تحول در موهایتان تبدیل به شخص دیگری شوید؟ اگر جواب سوال‌های بالا بله است با ما همراه باشید. تلفن رزرو....
  19.  از اینکه آرایشگاه .... را انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم. تخفیف ۲۰ درصدی هدیه حضور مجدد شما.
  20.  بهترین آرایشگاه سیار تهران؛ آرایشگاه زنانه را به خانه بیاورید. آدرس سایت .... شماره تلفن.....
  21.  آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی با قدرت در انجام امور زیبایی و تمامی خدمات مدرن و تکنیک‌های منحصر به فرد با کادر مجرب و دوره دیده در اروپا، آماده خدمت رسانی و بازسازی پوست و موی شما می‌باشد. تنها کافی‌ست که تلفن را بردارید و یک وقت برای خود در آرایشگاه و سالن زیبایی رزرو کنید. ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که می‌توانید با تمامی اثرات پیری در صورت و پوست و موی خود خداحافظی کنید. و با دوره‌های زیبایی با ما تا ۲۰ سال جوان‌تر به نظر برسید.
  22.  رفع خستگی روزانه با ماساژ حرفه‌ای صورت در سالن ....
  23.  آیا فکر می‌کنید سنتان بالا رفته و دیگر نمی‌توانید مانند سابق زیبا و جذاب باشید، مطمئن باشید که این یک فکر غلط و نادرست می‌باشد،  همیشه وقت برای جبران هست! می‌پرسید چرا؟ با ما همراه باشید. شماره رزرو....
  24.  زیبایی اتفاقی نیست خدمات رنگ موی فوق العاده جذاب مطابق با رنگ سال را به ما تجربه کنید.
  25.  ارائه به‌روزترین خدمات ناخن در آرایشگاه زنانه ..... انواع کاشت لمینت و ژلیش تلفن تماس .....
  26.  چند ساله منتظری موهات بلند بشن؟ اکستنشن مو ۱۰۰ طبیعی و درجه یک به روش کراتین رینگ دوخت و بافت با تقسیم بندی صحیح و بدون آسیب به مو.
  27.  فقط تا فردا می‌توانید از ۴۰ درصد تخفیف خدمات اکستنشن مو استفاده کنید. این خدمات تنها به ۱۰ نفر اول ارائه می‌شود، پس همین حالا تماس بگیرید شماره تماس آرایشگاه ....
  28.  با سلام و افتخار به آرایشگاه زنانه .... آموزشگاه مراقبت زیبایی خندان خوش آمدید.
  29.  زیباییت رو با ما بیمه کن! همیشه راهی برای زیبایی هست! کافیه به سالن ما سر بزنی و سبک ما رو از نزدیک ببینی.
  30.  سلام (نام مشتری) عزیز می‌خواستم زمان حضور فردا بعد از ظهر شما را در سالن ..... به وقت ..... یادآوری کنم. لطفاً برای لغو با شماره تلفن آرایشگاه تماس بگیرید به زودی می‌بینمت.
  31.  تحول در آرایش با جدیدترین تکنیک‌ها و دیزاین‌های ناخن و امکان استفاده از پک شخصی به درخواست خود شما.
  32.  دلت یه تنوع می‌خواد؟ می‌خوای از همیشه زیباتر باشی؟ پکیج کراتین و رنگ مو با تخفیف ویژه در سالن .... فقط تا ۳ روز.
  33.  تولدت مبارک دوست عزیز!!! هدیه تولد (نام سالن) به شما یک سشوار اختصاصی با ۵۰ درصد تخفیف است.
  34.  ارائه تمامی خدمات آرایشی در محیطی پر انرژی با کادری مجرب و حرفه‌ای.
  35.  اگر شما نیز دوست دارید که ۱۰ سال جوان‌تر شوید با ما از راه‌های زیر تماس بگیرید آدرس سایت ..... شماره تماس .....
  36.  جوانی را با ما تجربه کنید آرایشگاه زنانه .....
  37.  همیشه وقت برای جبران هست! آرایشگاه زنانه ما به پوست تو جوانی را هدیه می‌دهد.
  38.  پاکسازی پوستِ صورت، همراه با ماساژ و آب‌رسانی با محصولات درجه یک خارجی و ایرانی.
  39.  خدمات ناخن ژل و پودر در آرایشگاه زنانه با مجرب‌ترین افراد.
  40.  جشنواره نوروزی ..... حتی جمعه تا تاریخ ....  برای رزرو وقت با شماره .... تماس بگیرید.
  41.  با ما باش تا همیشه جوان بمانی!!! آرایشگاه زنانه .... حامی پوست و موی شماست.
  42.  زیباجوی عزیز با عرض پوزش فردا نوبت شما کنسل می‌باشد. لطفاً جهت رزرو نوبت جدید با ما تماس بگیرید. شماره تماس.....
  43.  سالن آرایشی .... سلامتی و رویش مجدد موی سر شما را تضمین می‌کند.
  44.  با خدمات کاشت ناخن با ۵۰ درصد تخفیف همسرتان را مجذوب کنید.
  45.  رنگ رویاهای شما چه رنگیست؟ سالن تخصصی رنگ و مش ....  با حرفه‌ای‌ترین لاین رنگ و مش در تهران پذیرای شماست.
  46.  تحول شگفت انگیز در آرایش و پوست شما با دستان و هنرمند افراد حرفه‌ای در آرایشگاه زنانه ... امکان‌پذیر است.
  47.  با ظاهری جدید برای مهمانی آماده شوید!!! ۵۰ درصد تخفیف رنگ مو در آرایشگاه زنانه ....
  48. آرایشگاه زنانه و آرایشگاه زنانه .... آماده ارائه کلیه خدمات آرایش و زیبایی به بانوان محترم می‌باشد. ارائه جدیدترین و به روزترین مدل‌های عروس.
  49.  آموزش تخصصی میکاپ و خودآرایی توسط مدرس بین المللی و با ارائه مدرک معتبر در آرایشگاه زنانه... از شما دعوت می‌کند.
  50.  جشن عروسی دعوتی؟ می‌خوای بری جشن تولد؟ می‌خوای زیباتر از بقیه باشی؟ پس بیا اینجا ما منتظرتیم آرایشگاه زنانه .... آدرس ....
  51.  دورهمی دوستانه دعوتی؟ آرایشگاه زنانه فلان اینجاست تا متفاوت‌تر از بقیه باشی.
  52.  انجام کلیه خدمات آرایشی و بهداشتی شامل اکستنشن مو ۱۰۰ طبیعی و درجه یک به روش کراتین رینگ دوخت و بافت.
  53.  جدیدترین و به‌روزترین مدل‌های عروس مطابق سلیقه شما آرایشگاه زنانه .... آماده عرضه کلی خدمات آرایش و زیبایی به بانوان عزیز می‌باشد.
  54.  اگر موهای رنگ شده وز و رنگ و رو رفته داری!!! نیاز نیست کوتاهش کنی، حالا نوبت تقویت اون‌هاست. آرایشگاه زنانه .... ارائه دهنده خدمات تخصصی مو.
  55. همین امروز خودتون رو خوشگل کنید. در آرایشگاه زنانه ما ۵۰ درصد تخفیف رنگ مو دریافت کنید. تماس بگیرید تعداد محدود.
  56. اگر می‌خوای پوستت مثل خورشید بدرخشه!!! تخفیفات امروز خدمات پاکسازی پوست ما را از دست نده!!! شماره تماس آرایشگاه ....
  57. در جمع‌ها بدرخشید. آرایشگاه زنانه ... 20 درصد تخفیف میکاپ، 25 درصد تخفیف رنگ و مش. آدرس اینستاگرام....
  58. با ظاهری متفاوت به مهمانی بروید!!! تجربه متفاوت در آرایشگاه زنانه ....
  59. آرایشگاه زنانه ..... با کادری مجرب و خلاق افتتاح می‌شود.
  60. ناخن‌های زیبا و خوشرنگ با خدمات خانه ناخن.
  61. به ۵ مدل با رنگ موی طبیعی و سالم جهت دکلره مو نیازمندیم. صرفاً هزینه مواد گرفته می‌شود.
  62. تخفیف ویژه پاکسازی صورت به مناسبت عید نوروز.
  63. از اینکه آرایشگاه .... را انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم. تخفیف ۲۰ درصدی هدیه شما از اعتماد به ما.
  64. زیباجوی عزیز لطفاً در نظرسنجی ما شرکت کنید و به قرعه تخفیف ۳۰ درصدی برای کلیه خدمات بگیرید.
  65. موهای مانند هنرپیشگان پیشگان می‌خوای؟ زود بیا آرایشگاه ...
  66. خدمات کراتین با بهترین مواد در آرایشگاه زنانه .....
  67. الان دیگه وقتشه به خودت برسی!!! آرایشگاه زنانه .... خدمات زیبایی رو با تخفیف‌های ویژه برات انجام میده.
  68. اگر شما نیز دوست دارید که ۱۰ سال جوان‌تر شوید با ما از راه‌های زیر تماس بگیرید.
  69. جوان شدن پوست خود را به ما بسپارید.
  70. زیباتر از همیشه با سالن ... خدمات آرایش و رنگ مو.
  71. با نشان دادن این پیامک ۲۰ درصد تخفیف ویژه برای رنگ مو از ما بگیرید.
  72. می‌خوای از همیشه زیباتر باشی به آرایشگاه .... یه سر بزن.
  73. تغییر اساسی با کوتاهی مو بر اساس فرم صورت و سلیقه مشتری سالن آرایشی....
  74. زیبایی اتفاقی نیست!!! خدمات رنگ موی فوق العاده جذاب مطابق با رنگ سال را با ما تجربه کنید.
  75. اگر می‌خوای پوستی شاداب داشته باشی!!! تفاوت امروز خدمات پاکسازی پوست ما را از دست نده.
  76. با معرفی یکی از دوستان خود از خدمات اصلاح نصف قیمت لذت ببرید.
  77. ۲۰ درصد تخفیف برای خدمات اولی‌ها فقط تا پنجشنبه سالن....
  78. فقط برای خاص پسندان! پکیج کامل خدمات مانیکور و طراحی ناخن در سالن...
  79. همیشه راهی برای زیبایی هست زیبایت رو با ما بیمه کن!! کافیه به سالن ما سر بزنی و سبک ما را از نزدیک ببینی!!
  80. آرایشگاه زنانه .... آماده ارائه خدمات مختلف کاشت ژل و ترمیم است. تخفیف ویژه برای کسانی که زودتر نوبت رزرو کنند.
  81. مانیکور دوست داری؟ فرانسوی یا آمریکایی؟ ژلی یا آینه‌ای؟ اکریلیک یا سنگی ؟ بدو تا نوبت‌هامون پر نشده.
  82. می‌خوای تولد دوستت متفاوت‌تر از همیشه باشی؟ کافیه به آرایشگاه زنانه ما بیای.
  83. راستی دوست داری رنگ موهای سال جدیدت چه رنگی باشه؟ بیا تا با مشاوره کادر حرفه‌ای ما رنگ موی خفنی انتخاب کنی.
  84. با (نام سالن) بدرخش. بین خدمات آرایش صورت مینیمال، آرایش لایت، آرایش شب، میکاپ سلبریتی، گریم سینمایی، آرایش ضد پیری، میکاپ کلاسیک و آرایش خلیجی گزینه مورد علاقت را انتخاب کن.
  85. با خدمات میکاپ بهترین آرایشگر شهر، به صورت خود زندگی ببخشید. اینجا همه چیز رنگیست.
  86. برای عروسی آماده‌ای آرایشگاه عروس ....
  87. تخصصی‌ترین سالن عروس .... شماره تماس ....
  88. موی زیبا برای لحظات زیبا در آرایشگاه زنانه ....
  89. دستانی زیبا برای خانم‌های زیبا در سالن ناخن ....
  90. خود را کمی بیشتر دوست داشته باشید آرایشگاه زنانه ....
  91. امروز را آراسته‌تر باشید. خدمات بهداشتی ویژه آقایان با ۲۰ درصد تخفیف.
  92. جسور و خیره کننده باش!آرایشگاه زنانه  .... ۳۰ درصد تخفیف خدمات بافت.
  93. بیشتر از همیشه بدرخشید. انجام کلیه خدمات آرایشی و بهداشتی با ۵۰ درصد تخفیف.
  94. دوست عزیز مشتاق دیدارتان هستیم. اگر تا ۴۸ ساعت آینده مراجعه کنید، یک جلسه فیشال رایگان دریافت می‌کنید.
  95. دوست داری از خدمات ما تخفیف بگیری؟ تا ۴۸ ساعت آینده می‌تونی به آرایشگاه ما سر بزنی و از تخفیفات ویژه ما استفاده کنی.
  96. با رنگ موی جدید زندگی شادتری داشته باشید.
  97. مانیکور حرفه‌ای برای خانم حرفه‌ای آرایشگاه زنانه .... با تخفیفات ویژه کارمندان عزیز.
  98. موهای شما سزاوار مراقبت هستند مرکز کراتین و احیای ....
  99. از موهای وز و شکننده خود خسته شده‌اید؟ آرایشگاه زنانه .... موهای شما را سالم و درخشان می‌کند.
  100. تخفیف ویژه برای رنگ مو در آرایشگاه زنانه ..... یادت نره!!!  پیامک رو نشونمون بده تا تخفیف ویژه از ما بگیری.
  101. زیبایی شما اولویت کار ماست آرایشگاه زنانه .... با تخفیفات ویژه بهترین روز را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  102. اگر به دنبال زیبایی نچرال هستید!! همین حالا وقت خود را در آرایشگاه زنانه .... رزرو کنید.
  103. آرایشگاه زنانه .... شادابی را به پوست شما هدیه می‌دهد. خدمات پوست با کادر متخصص در آرایشگاه .....
  104. خدمات حرفه‌ای ما بهترین نسخه زیبایی خود در دورهمی‌ها باشید.
  105. زیبایی شما ما را بهترین می‌کند آرایشگاه....
  106. آرایشگاه .... با خدمات متنوع و با کیفیت خود منتظر حضور گرم شماست.
  107. لحظاتی لذت بخش از زیبایی را در آرایشگاه زنانه .... تجربه کنید.
  108. برای تغییر ظاهری شگفت انگیز همین حالا وقت خود را رزرو کنید.
  109. با تخفیفات ویژه آرایشگاه زنانه .... در روز زن به پوست و موهای خود رسیدگی کنید.
  110. برای یک تغییر شگفت انگیز و زیبا با ما تماس بگیرید.
  111. باورتان نمی‌شود!!! تخفیفات ۶۰ درصدی خدمات پوست و مو در آرایشگاه زنانه ....
  112. آراسته بمانید خدمات کراتین ....
  113. ظرافت در دستان سالن تخصصی ناخن ....
  114. با آرایشگاه .... اعتماد به نفس خود را افزایش دهید! چون که شما زیبایید.
  115. تغییر را از خودتان شروع کنید!!! سالن تخصصی رنگ و مش ....
  116. زیبایی را انتخاب کنید !!! کادر حرفه‌ای آرایشگاه زنانه در خدمت شماست.
  117. مرکز جذب باشید. خدمات با کیفیت ناخن و پدیکور سالن.....
  118. استایل خود را با سالن ما تکمیل کنید.
  119. زیبا بودن را جاودانه کنید!! با مشاوره کادر حرفه‌ای ما در سالن ....
  120. کراتین مو راهی برای افزایش زیبایی شماست.
  121. بهترین ناخن‌ها برای بهترین لحظات در سالن ....
  122. دنیای رنگارنگ لاک در آرایشگاه زنانه ....
  123. با هنرمندی کادر ما به دستان خود زیبایی ببخشید.
  124. لحظه‌های خوب لایق موهای خوب هستند.
  125. واسه تغییر اول موهاتو کوتاه کن.
  126. تو لایق این زیبایی هستی آرایشگاه زنانه فلان با تخفیف ۲۰ درصدی منتظر حضور شماست.
  127. لحظاتی زیبا را در فضای آرام و دلنشین سالن ... تجربه کنید.
  128. با ما در هر مکانی خوش بدرخشید.
  129. خدمات پوست و مو با به روزترین دستگاه در آرایشگاه زنانه ....
  130. سرزمین زیبایی آرایشگاه زنانه ما پذیرای حضور گرم شماست.
  131. تیم متخصص آرایشگاه زنانه ....  با بهره‌گیری از تازه‌ترین روش‌های زیبایی لحظاتی با آرامش برایتان رقم می‌زند.
  132. زیبایی در سالن ... حس می‌شود! از شما دوست عزیز دعوت می‌کنیم تا در تاریخ .... از عروس‌های زیبای ما دیدن کنید.
  133. زیبایی علاقه شما و شغل ماست! با ما زیبایی را جور دیگر حس کنید.
  134. برای زیبایی نچرال ما را انتخاب کن.
  135. جذابیت و زیبایی با ما همراه باشید.
  136. زیبایی و درخشش موهایتان را از ما هدیه بگیرید.
  137. این پیامک را با یک دوست به اشتراک بگذارید و به این متن پاسخ دهید تا در .... سالن یک اصلاح و سشوار هدیه بگیرید.
  138. امروز برای بیرون رفتن آماده نیستید؟ ما ارزش آن را برای شما فراهم خواهیم کرد، امروز این متن را به یکی از آرایشگاه‌های ما نشان دهید و از ۵۰ درصد تخفیفات اصلاح بهره‌مند شوید.
  139. به مناسبت شب یلدا زیباتر از همیشه ظاهر شو پکیج کراتین و رنگ مو با تخفیف ویژه در سالن ....
  140. با خدمات تخصصی و به روز ما زیبایی خود را دوچندان کنید! برای اولین ویزیت تخفیف ویژه دریافت کنید. برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید.
  141. به جمع مشتریان خوشحال ما بپیوندید !!! آرایشگاه زنانه .... با ارائه خدمات نوین را با کیفیت منتظر حضور گرم شماست. برای مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.
  142. فرصتی برای تغییر و تحول!!! آیا به دنبال تغییر در ظاهر خود هستید؟ آرایشگاه زنانه ...  با ارائه خدمات متنوع و خلاقانه، شما را به سوی زیبایی رویایی راهنمایی می‌کند! برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
  143. امروز برای زیبایی خودت وقت بزار، سالن زیبای ما برای زیبایی شما وقت می‌گذارد.
  144. تجربه زیبایی منحصربه‌فرد با خدمات رنگ مو و کراتین در آرایشگاه زنانه.
  145. امروز گلی جدید باشید! سالن ما در این هفته تخفیفات ۵۰ درصدی روی تمام خدمات پوست و مو گذاشته.
  146. این قطعاً همان چیزی است که شما می‌خواهید.
  147. روزهای بد پوستی را کنار بگذارید.
  148. طعم لذیذ زیبایی را با ما بچشید.
  149. ما دقیقاً آنچه پوست شما نیاز دارد را می‌دانیم.
  150. عاشق چیزی باشید که در آینه می‌بینید. 
  151. با سالن ما درخشش فوری را به دست آورید. 
  152. چهره شما ما را دوست خواهد داشت. 
  153. جذابیت خود را با دستان هنرمند کادر مجرب ما افزایش دهید.
  154. ظرافت از هر نظر را در سالن ما تجربه کنید .
  155. با آمدن به سالن ما ملکه شوید!!! برای مشتریان جدید ۲۵ درصد تخفیف داریم.
  156. با ما از پوست طبیعی بدون لک چین و چروک خود لذت ببرید. 
  157. همراه ما شو تا دیگران به پوست شاداب شما حسادت کنند.
  158. ما زیبایی و درخشش را برای سال‌ها به شما هدیه می‌دهیم! تخفیف ویژه برای شیدینگ لب تا ۳۰ درصد.
  159. درمان لک و چین و چروک پوست شما در دستان ماست!!!
  160. با پوست و موی شاد زندگی شاداب‌تری داشته باشید. خدمات تخصصی آرایشگاه زنانه ما پوست و موی شما را شاد می‌کند.
  161. زندگی وقتی زیباتر می‌شود که آرایشگر ماهری پیدا کنید.
  162. دیگر نگران پیری پوست خود نباشید!!! دستگاه‌های به روز ما پوست شما را جوان می‌کند.
  163. بدون موی خوش فرم خوشتیپ نخواهید شد! موهای خود را به ما بسپارید.
  164. موهای تو به من نیاز دارد! فقط تا آخر همین هفته فرصت دارید! از تخفیف رنگ مو و کوتاهی مو استفاده کنید.
  165. تخصص ما بازی با رنگ‌هاست رنگ موی خود را به ما بسپارید.
  166. با کاشت ناخن همچون الماسی در جمع بدرخشید.
  167. لاین کاشت ناخن در سالن .... در روزهای دوشنبه و چهارشنبه فعال است.
  168. ایده‌هایی برای زیبایی بیشتر در سالن ....
  169. نسخه محدود خود را با ما بیابید.
  170. ظاهری جدید و دلخواه شما در سالن ....
  171. پر از سورپرایز هستیم. خدمات تخصصی ناخن میکاپ پوست و مو.
  172. راهی برای زیباتر شدن چهره شما در دست ماست.
  173. هدف ما، رضایت شما از خدمات ماست.
  174. تمام خدمات پوست و مو اینجاست! برای رزرو وقت با شماره تلفن ... تماس بگیرید.
  175. از امروز تا آخر ماه از تخفیفات ویژه سالن ما استفاده کن! فقط با یک تماس.
  176. مناسب‌ترین قیمت کاشت ناخن در سالن ماست.
  177. با کمک پی‌آر‌پی به موهایتان زندگی دوباره ببخشید.
  178. زیبایی اتفاقی نیست. تخصص زیبایی چهره در آرایشگاه زنانه ...
  179. خدمات رنگ موی فوق‌العاده جذاب مطابق با رنگ سال را با تجربه کنید.
  180. فقط برای خاص پسندان.پکیج کامل خدمات مانیکور و طراحی ناخن در سالن.....
  181. اینجا همه چیز رنگی است. انتخاب رنگ با تو، طراحی روی ناخن با ما
  182. دم عیدی یه تخفیف خوب میچسبه!!! بدو بیا سالن تا تخفیف عیدتو بگیری.
  183.  تخصصی‌ترین آرایشگاه زنانه در شمال تهران
  184. عید با عیدی قشنگ‌تره!!! همین حالا از سالن ما وقت بگیرید تا با تخفیف‌های ویژه عیدیتو بگیری!!!
  185. فاصله شما تا زیبایی فقط یک تماس به سالن ماست.
  186. مژده مژده!!! کلیه خدمات پوست و مو، فردا با فقط با پرداخت هزینه مواد انجام می‌شود.
  187. سالن تخصصی زیبایی پوست و مو در محله.... با به‌روزترین دستگاه‌ها افتتاح شد.
  188. خوش خبر هستیم. لاین مانیکور به لاین‌های سالن اضافه شد. 
  189. از رنگ‌های تکراری برای موهات خسته شدی؟ این که نگرانی نداره کافیه یه سر به ما بزنی تا رنگ موی متفاوتی را تجربه کنید.
  190. می‌دونستی پوست صورتت به آب‌رسانی عمیق احتیاج داره؟ بهتره به متخصصین پوست ما مراجعه کنی و با یه مشورت کوتاه، حالِ پوستت رو بفهمی!!!
  191. فیشال نیاز همیشگی پوست شما.
  192. رایگان شد!!! بله مشاوره پوست و مو در سالن ما رایگان انجام می‌شه!!! 
  193. جلسه اول فیشال با تخفیف 50 درصد برای کسانی که اولین بار مراجعه می‌کنند.
  194. هنوزم برای اصلاح صورتت از بند استفاده می‌کنی؟ حتما جوش هم میزنی؟ بیا اینجا تا با یه تکنیک جدید و بدون در و جوش صورتت رو اصلاح کن.
  195. موهات وز شده و شونه نمیشه؟ بیا تا بهت بگیم چاره کار کجاست اونم با کمترین هزینه؟
  196. ابروهات ریخته و چهرت رو ده سوال پیرتر نشون میده؟ آرایشگاه زنانه ما با شیوه نوین ابروهاتو بهت برمیگردونه!!!
  197. موخوره گیری در آرایشگاه زنانه .... با رعایت نکات بهداشتی انجام می‌شود.
  198. با ارائه به‌روز شنیون مو در آرایشگاه زنانه ... تفاوت را احساس کنید.
  199. ما با تکنیک‌های روز دنیا برای زیباتر شدن شما آشنا هستیم!!! با ما به‌روز باش.
  200. ماندگاری اکستنشن مو تضمینی !!!
  201. تخفیفات ویژه فقط برای شما مشتری همیشگی در آرایشگاه زنانه ...
  202. سالن زیبای ما برای شما باز است. به سالن ...خوش آمدید.
  203.  در آرایش حرفه‌ای با ما، زیبایی خود را کشف کنید. آرایشی جذاب توسط کادر حرفه‌ای مجرب ما.
  204. با ورود به آرایشگاه زنانه ما، از تخفیف و خدمات ویژه برخوردار شوید.
  205. آیا به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد از زیبایی هستید؟ ما آماده پذیرایی شما در آرایشگاه زنانه خود هستیم.
  206. با مراجعه به سالن ما تجربه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی از زیبایی را تجربه کنید.
  207. مشتاقانه منتظر حضور گرم شما هستیم.
  208. رزور وقت خدمات پوست فقط با یک تماس.
  209. فرصتی طلایی برای سلامتی و زیبایی پوست و موی شما در آرایشگاه زنانه ..
  210. با تخفیفات ویژه ما خدمات حرفه‌ای مراقبت از پوست و مو را تجربه کنید.
  211. از درمان‌ لک صورت گرفته تا ماساژ روحبخش بدن، همه در انتظار شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.
  212. پکیج بی‌نظیر و محدود خدمات پوست، مو، شینیون، ابرو، ناخن و میکاپ فقط برای کسانی که تا آخر این هفته به سالن مراجعه کنند.
  213. با قیمت مناسب و خدماتی با کیفیت، تفاوت را به شما نشان می‌دهیم.
  214. همه خدمات مورد نیاز شما برای زیباتر شدن با تعرفه‌ای مناسب در انتظار شماست.
  215. ابروهای زیبا با میکروبلدینگ ابرو در آرایشگاه زنانه ما با قیمتی باورنکردنی.
  216. با میکروبلدینگ ابرو، زیبایی طبیعی و دائمی را تجربه کنید.
  217. پوست صاف و بی‌عیب با یک چشم به هم زدن با ما.
  218. ابروت رو تتو کردی پشیمون شدی؟ ما برات توی دو جلسه ریموش می‌کنیم.
  219. ماندگاری رنگ مو را تضمین می‌کنیم.
  220. رنگ موی زیبا تخصص و حرفه ماست. حتما به آرایشگاه زنانه ما سری بزنید.
  221. اول تست کن اگر خوشت اومد بعد رنگ کن!!! ما رنگ دلخواه شما را اول برایتان تست می‌کنیم بعد در صورت رضایت رنگ مو را انجام می‌دهیم.
  222. رنگ مو با نصف قیمت!!! قیمت خدمات رنگ و مش مو به مدت سه روز نصف قیمت.
  223. پول مواد با شما، رنگ موی شما با ما.
  224. رژ لب و شیدینگ لب با ماندگاری ۵ سال!!! 
  225. ماندگاری رنگ لب را تضمین می‌کنیم. شما فقط رنگِ لب را انتخاب کنید.
  226. ریمو کامل تتو ابرو و خط چشم فقط در یک جلسه!!!
  227. خط پیشانی شما را در کمترین زمان از بین می‌بریم بدون درد و قرمزی!!!
  228. خط چشم ظریف فقط با دستان هنرمند کادر حرفه‌ای سالن ..
  229. به دنیای زیبایی خوش آمدید. 
  230. زیبایی نچرال و روز دنیا در آرایشگاه زنانه ...
  231. با دستگاه‌های پیشرفته جوان‌سازی پوست در خدمت شما هستیم.
  232. زمان خود را برای زیبایی و آرامش در سالن ما بگذرانید.
  233. احساس جوانی را با چند جلسه پاکسازی پوست به شما هدیه می‌دهیم.
  234. پکیج ویژه خدمات زیبایی در روز زن توسط تیم حرفه‌ای 
  235. برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا به آرایشگاه زنانه مراجعه کنید.
  236. میکاپ لایت مخصوص خوش‌سلیقه‌ها در آرایشگاه زنانه ... با تعیین وقت قبلی.
  237. ارائه خدمات ابرو و خط چشم بدون هیچ درد و خونریزی در سالن...
  238. خبر خوب!!! شعبه دیگر آرایشگاه زنانه ما در مرکز شهر افتتاح شد و آماده ارائه کلیه خدمات زیبایی است.
  239. موهای آسیب‌دیده شما را ترمیم و بازسازی می‌کنیم.
  240. موهای شما را با قیمت عالی خریداریم. 
  241. به چند مدل مو (کوتاه و بلند) جهت شنیون نیازمندیم.
  242. از مدل موهات خوشت نمیاد؟؟ انواع مدل مو را در آرایشگاه زنانه ما ببینید و با مشاوره تیم ما، به موهات مدل مناسب استایلت بده.
  243. پلاژن سازی با دستگاه مدرن توسط متخصصین مجموعه زیبایی...
  244. آرایشگاه ... تمام خدمات زیبایی پوست و مو را با مواد خالص و اورجینال ارائه می‌دهد.
  245. تخفیف 20 درصدی خدمات پوست برای تو که امروز تولدته!!!
  246. ما ادعا نمی‌کنیم!!! کیفیت مواد و خدمات در سالن ما حرف اول را می‌زند.
  247. حتما دلت موهای پرپشت و صاف می‌خواد!!! برای خودت وقت تعیین کن و به آرایشگاه زنانه ... سر بزن.
  248. احیای پوست و موی شما در سالن تخصصی ...
  249. هرگز موی خود را دست افراد غیرحرفه‌ای ندهید!!! 
  250. انواع خدمات کاشت، ژلیش، ترمیم ناخن در آرایشگاه زنانه با تخفیف 10 درصدی برای شما دوست عزیز.

سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم اصول نوشتن متن تبلیغاتی برای سالن‌ زیبایی را با هم بررسی کنیم. در کنار بررسی قواعد، نمونه متن‌هایی را هم در اختیار شما قرار دادیم تا دید روشن‌تری از این جملات در ذهن‌تان داشته باشید. حالا وقت این است که کاغذ و خودکار را بردارین و خلاقیت‌تان را به کار بگیرید تا مشتری‌ها شما رو انتخاب کنند!

کسب‌وکارها در بهترینو ماهانه توسط بیش از ۵ میلیون مشتری دیده می‌شوند