You need to enable JavaScript to run this app.
لیست کامل سایت های تبلیغات رایگان

لیست کامل سایت های تبلیغات رایگان

لیست سایت‌های تبلیغات رایگان رو همهٔ کسب‌و‌کارها باید داشته باشن. شاید بپرسید چرا؟ چون در عصر حاضر بیشتر مردم هر چیزی رو که نیاز دادن در گوگل یا سایر موتورهای جست‌وجو سرچ می‌کنن. پس هر کسب‌و‌کاری برای دیده شدن و جذب مشتری باید در سایت‌های تبلیغات رایگان یا پولی آگهی بذاره.

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم بهترین سایت‌های تبلیغات رایگان در ایران رو معرفی کنیم. البته قبل از اون مزیت درج آگهی در این سایت‌ها و نکات مهمی که برای گذاشتن آگهی باید رعایت کرد رو بررسی می‌کنیم.

مزایای درج آگهی رایگان در سایت‌های تبلیغاتی

سایت های تبلیغات رایگان (عکس)

۱) اولین مزیتی که تبلیغات رایگان در سایت‌های درج آگهی داره اینه که به حفظ محیط زیست کمک می‌کنه. چون برای چاپ بنر و بروشور نیازی به قطع کردن درخت نیست.

۲) دسته‌بندی شدن آگهی‌های تبلیغاتی از جمله مزیت‌های مهم سایت‌های تبلیغاتی به حساب میاد‌. این مورد معمولا باعث می‌شه تا مخاطبین راحت‌تر بتونن به هدف خودشون دست پیدا کنن.

۳) مزیت دیگه‌ای که این سبک تبلیغات داره اینه که آگهی رو سطح گسترده‌ای از مخاطبین می‌بینن. حتی مخاطبینی که کیلومترها با کسب‌وکار مورد‌نظر فاصله دارن هم می‌تونن بنر تبلیغاتی اون رو ببینن.

۴)‌ دسترسی به این سایت‌ها بسیار راحته و برای گذاشتن آگهی یا دیدن اون فقط کافیه وارد سایت شد.

۵)‌ آگهی‌های تبلیغاتی گذاشته شده در این مدل سایت‌ها معمولا تا یک ماه قابل دسترس هستن. حتی بعضی از سایت‌های تبلیغاتی بخش آرشیو دارن و آگهی رو تا مدت طولانی‌‌تری نگه می‌دارن.

۶) مقرون‌به‌صرفه‌ بودن و عدم نیاز به پرداخت هزینه، مهم‌ترین مزیتی هست که این سایت‌ها دارن.

۷) به اشتراک گذاشتن بنر تبلیغاتی یا آگهی در شبکه‌های اجتماعی جزو مزایای درج کردن آگهی در سایت‌های تبلیغات رایگان به حساب میاد.

نکات مهم درج آگهی در سایت های تبلیغات رایگان

درج آگهی در سایت تبلیغات رایگان (عکس)

  • ایجاد حساب کاربری و قرار دادن اطلاعات صحیح در اون جزو نکات مهم گذاشتن آگهی تبلیغاتی به شمار میاد.
  • عنوان آگهی یا بنر باید جذاب و خلاقانه باشه.
  • در آگهی بهتره که از کلمات و عباراتی استفاده بشه که مخاطبین زیاد اون‌ها رو جست‌وجو می‌کنن. معمولا به این مدل کلمات، کلمه کلیدی میگن.
  • از کلمات سخیف که عموم مردم معنای اون‌ها رو نمیدونن در آگهی نباید استفاده بشه.
  • اندازه متن آگهی خیلی کوتاه یا خیلی بلند نباشه؛ چون متن کوتاه اطلاعات درستی رو به مخاطب نمیده و متن بلند مخاطب رو خسته می‌کنه.
  • معمولا سایت‌های تبلیغاتی یک‌سری قوانین و ضوابط دارن و لازمه که این قوانین داخل بنر تبلیغاتی رعایت بشه. معمولا در غیر‌این‌صورت آگهی منتشر نمیشه.
  • سایت مورد‌نظر باید رتبهٔ الکسای خوبی داشته باشه. چون رتبهٔ الکسا یک معیار مهم برای بررسی تعداد بازدید‌های سایت محسوب میشه. پس بهتره که کسب‌کارها قبل ثبت آگهی در این مدل سایت‌ها حتما رتبهٔ الکسای اون سایت چک کنن.
  • آگهی تبلیغاتی باید داخل دسته‌بندی مخصوص خودش قرار بگیره.
  • لینک سایت و ایمیل کسب‌وکار باید حتما در بنر تبلیغاتی وجود داشته باشه.

معرفی سایت‌ های تبلیغات رایگان

معرفی سایت‌های تبلیغات رایگاه (عکس)

معمولا یکی از دغدغه‌های اصلی کسب‌و‌کارها اینه که چگونه مشتری پیدا کنیم؟ به همین دلیل ما در این قسمت قصد داریم لیست سایت های تبلیغات رایگان پر‌بازدید ایرانی رو نام ببریم تا صاحبین مشاغل که به دنبال جذب کردن مشتری و افزایش فروش هستن با بهترین سایت‌های تبلیغات رایگان در ایران آشنا بشن.

۱)‌ سایت بهترینو

بهترینو در اکثر سرچ کاربران وقتی دارن دنبال کسب‌وکارها می‌گردن، جزو نتایج برتر گوگل هست. در این سایت هزاران کسب‌وکار از سراسر ایران عضو هستن، خودشون رو معرفی می‌کنن و راه‌های ارتباطی رو در اختیار بازدیدکننده‌ها میذارن.

نکته: بهترینو فقط یک سایت درج آگهی نیست، در واقع یک پلتفرم برای معرفی‌ کسب‌وکارهاست. کسب‌وکارها می‌تونن رایگان در بهترینو ثبت بشن و هر کدوم یک صفحه و پروفایل برای خودشون داشته باشن.

۲)‌ سایت گوگل مپ

گوگل مپ هم یکی دیگه از سایت‌ها و ابزارهایی هست که می‌تونید از اون رایگان استفاده و کسب‌وکارتون رو تبلیغ کنید. با ثبت کسب‌وکار در گوگل مپ مشتریان بیشتری جذب می‌کنید و به افرادی که به دنبال شما می‌گردند، نمایش داده می‌شوید.

۳) سایت دیوار

سایت دیوار یکی از بهترین سایت‌های تبلیغات رایگان در ایران به شمار میره. به همین دلیل حدود ۴۰۰۰ کسب‌وکار این سایت رو برای تبلیغات و بازاریابی انتخاب کردن.

۴)‌ سایت شیپور

شیپور یکی از سایت‌هایی هست که اسم اون باید در لیست سایت‌های تبلیغات رایگان قرار بگیره چون از هر شغل یا صنفی در این سایت آگهی درج می‌کنن.

۵) سایت نت برگ

سایت نت برگ هم جزو سایت‌های پربازدید ایرانی محسوب می‌شه که مشاغل بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌تونن برای خودشون تبلیغات انجام بدن.

۶) سایت ایستگاه

سایت ایستگاه هم جزو سایت‌هایی بوده که باید در لیست سایت‌های تبلیغات رایگان قرار بگیره. کاربران برای گذاشتن آگهی تبلیغاتی رایگان فقط کافیه یک حساب کاربری برای خودشون درست کنن.

۷) سایت باما

سایت باما یک سایت تخصصی برای خرید و فروش ماشین و موتور سیکلت هست که به درد فروشندگان ماشین و موتور می‌خوره.

۸) سایت آگهی ۲۴

سایت آگهی ۲۴ یکی از پر‌بازدیدترین سایت‌های تبلیغاتی هست که در هر زمینه یا حوزه‌ای می‌‌تونید در اون آگهی ثبت کنید. به همین دلیل نام اون حتما باید در لیست سایت های تبلیغات رایگان قرار بگیره.

۹) سایت راهنمای همشهری

سایت راهنمای همشهری از اون دسته سایت‌هایی هست که هر نوع آگهی تبلیغاتی داخل اون قرار داره و یکی از بهترین سایت‌های تبلیغات رایگان در ایران به شمار میره.

۱۰) سایت ایفروش<

در سایت ایفروش می‌تونید در حوزه‌های مختلف مثل موبایل، مسکن، خدمات، لوازم برقی و … آگهی تبلیغاتی رایگان بذارید.

۱۱) سایت ایران تجارت

تمام خدمات و مشاغل سایت ایران تجارت دارای دسته‌بندی هستن تا کاربران موقع ورود و جست‌وجو در سایت سر‌درگم نشن و خیلی زود بتونن نیا‌رهای خودشون رو بر‌طرف کنن.

۱۲) سایت درج آگهی

همون‌طور که از اسم سایت درج آگهی مشخصه، هدف اصلی این سایت انتشار آگهی برای مخاطبین هست. کسب‌و‌کارها برای تبلیغات در این سایت فقط باید یک فرم عضویت پر‌کنن.

۱۳) سایت نیاز روز

سایت نیاز روز یک بستر عالی برای جذب مشتری به حساب میاد چون از سال ۱۳۸۲ تا همین الان در زمینه معرفی کسب‌وکارها فعالیت داره.

۱۴) سایت صد نما

سایت۱۰۰ نما یک فضای عالی برای گذاشتن آگهی تبلیغاتی محسوب می‌شه. چون یک سایت سئو شده هست و رتبهٔ الکسای قابل قبولی هم داره. پس این سایت هم در لیست سایت های تبلیغات رایگان قرار می‌گیره.

کلام آخر

در این مطلب لیست سایت های تبلیغات رایگان رو معرفی کردیم چون در حال حاضر بیشتر مردم برای برطرف کردن نیازهاشون به سراغ اینترنت میرن. به همین دلیل سایت‌های مختلفی در ایران و بقیه کشورهای دنیا برای ثبت آگهی راه‌اندازی شده‌. در نتیجه کسب‌کارهایی که قصد دارن خدمات خودشون رو به مخاطبین هدف معرفی کنن، باید در بهترین سایت‌های تبلیغات رایگان در ایران و جهان عضو بشن و آگهی تبلیغاتی خودشون رو منتشر کنن.

کسب‌وکارها در بهترینو ماهانه توسط بیش از ۵ میلیون مشتری دیده می‌شوند